Настављајући школски пројекат Лектира онлајн, ове школске године смо у првом полугодишту приказали три домаће лектире и одржали 1 угледни и два огледна часа:
- У 3. разреду на сајту је приказана лектира Гримове бајке. Учитељица Бранка Радовановић је у 3-3 одељењу 22. 11. 2024. одржала угледни час систематизације знања о прочитаним бајкама. Ученици су прво кроз игрице показали у Ворд-валу показали шта препознају и чега се сећају из прочитаних бајки. Затим су разврстани у групе по способностима, у којима су на наставним листићима уочавали заједничке елементе у више бајки, препознавали ток радње, јунаке, нестварне елементе у бајкама, а неке групе су се бавиле и идејама бајки. Питања у оквиру сваке групе била су на више нивоа тежине.
- У 4. разреду приказане су песме о природи Милована Миће Данојлића. Први час обраде песама одржала је библиотекарка Славица Јурић у одељењу 4-1 учитељице Наталије Ковачевић као огледни час на коме је примењена диференцирана настава, са елементима персонализоване. Диференцијација је спроведена на нивоу садржаја тако што је сваки ученика добио одговарајућу песму и на њој на програмираном материјали препознавао песничке слике, мотиве и особине песничког језика (неправо значење је посматрано као проблем)
- У 2. разреду приказане су Песме Љубивоја Ршумовића. У одељењу 2-2 учитељица Добрила Борковић одржала је 11. 12. 20204. огледни час на коме су ученици укратко приказали шта су радили на претходна два часа обраде лектире, а на овом су се бавили граматиком и стилистиком на одабраним песмама по групама: преметали ред речи, проналазили глаголе и именице, стављали их у множину, играли се римом и бавили значењима и заменом речи уочавајући ритмичност и особеност песничког језика. Питања у групама су такође била на различитим нивоима тежине.
Сви часови су вредновани од стране ученика, присутних наставника, сарадника и директора, као и самовредновање наставника који је час реализовао.
Новина ове године у пројекту Лектира онлајн је била и покушај вертикалног повезивања са осталим школама, где смо уприличили представљање пројекта колегама из других школа у општини. Такође, покушали смо огледно да користимо платформу Ас-школа за вредновање и самовредновање часова.
Нема коментара:
Постави коментар